Aanmelden andere leerjaren

Van plan om over te stappen van een andere VO-school? Dat kan natuurlijk bijvoorbeeld wegens een verhuizing of doordat je op zoek bent naar een school die beter bij je past. Op het Hyperion Lyceum is beperkt plaats voor instroom in hogere leerjaren. Als je graag naar het Hyperion Lyceum wilt komen, bezoek dan onze open dagen in januari. Deze zijn bedoeld voor leerlingen uit groep 7 en 8, maar geven ook jou natuurlijk een goed beeld van wat je van onze school kunt verwachten.

Zijn onze open dagen al geweest? Of wil je liever even persoonlijk contact? Stuur een e-mail naar info@hyperionlyceum.vova.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We raden je overigens ook aan om eerst onze schoolgids goed te lezen. Je moet je ervan bewust zijn dat we een atheneum+-/gymnasiumschool zijn waarbij er qua werkdruk en niveau meer gevraagd wordt dan op een reguliere vwo-school. Daarnaast is het vaak nodig om een inhaalprogramma te volgen, bijvoorbeeld voor de atheneum+-vakken of een moderne vreemde taal. Maar een gesprek is natuurlijk altijd mogelijk.