Support Jasper naar zijn einddoel!!!

Zondag 11 juni gaat onze collega Jasper Rijpma de rivier de Vecht in zijn geheel peddelen (42 kilometer), om fondsen op te halen voor Stichting Melanoom.

Het doel van de actie is om bewustwording over huidkanker te vergroten. Jasper voert persoonlijk strijd tegen deze nare ziekte en hij heeft dit hele schooljaar getraind om dit doel te behalen. Het trainen houdt hem fit en hij hoopt zo zijn medicijnen de kans te geven om zo lang mogelijk te werken.

Vanuit school lopen collega’s en leerlingen van onze school een stuk met hem mee om hem aan te moedigen.. het gaat om de laatste 10 km nadat Jasper de cheque heeft overhandigd aan de Stichting Melanoom, om 15.30 uur bij Slot Goudestein, in het bijzijn van de burgemeester van Stichtse Vecht. Hij gaat daarna het water weer op om in Utrecht te finishen.

Wie vindt het leuk om met ons mee te lopen en Jasper te supporten en hem in Utrecht binnen te halen? Zoals gezegd gaat het om een (stevige) wandeling van 10 km. We doen daar ongeveer 2 uur over.

Wil je nog doneren? Dat kan via deze link: