Open dagen komen eraan!

Anna Veermannieuws

Op donderdag 25 januari van 19:30-21:30 uur en zaterdag 27 januari van 10:00-13:00 uur organiseren wij onze open dagen. Zit jij in groep 7 of 8, kom dan ervaren hoe het bij ons op school is!

Goed om te weten
Tijdens de open dag zijn er een paar onderdelen die op een vast tijdstip beginnen:

• Presentatie door rector en leerlingen in studielab 02
  • Interactieve informatierondes met docenten, leerlingen en ouders in lokaal 14
  • Vaklesjes in verschillende lesruimtes

Al deze onderdelen beginnen elk heel en elk half uur en duren zo’n 20 minuten, dus tussendoor is er voldoende tijd om naar het volgende onderdeel te gaan.

Lift werkt niet
Helaas is onze lift wegens een technisch probleem tijdelijk buiten gebruik, je kunt hier tijdens de open dagen geen gebruik van maken. Ook als je alleen op de begane grond blijft, krijg je een goede indruk van onze school.

Bereikbaarheid
Bij de school is geen parkeergelegenheid voor auto’s. We zijn goed bereikbaar met de fiets of het openbaar vervoer (bus 38 en metrohalte Noorderpark) of 10 minuten lopen vanaf de pont CS-Buiksloterweg.

We zien je graag op donderdag 25 of zaterdag 27 januari!