Nieuwe namen op de Titanentrap

De nieuwste lichting namen van oud-leerlingen 2019 2020 is deze week weer vereeuwigd op onze Titanentrap.

De trap – die natuurlijk eigenlijk “Titanentribune” zou moeten heten – wordt ieder jaar fraaier doordat oud-leerlingen hun namen met eigen ontwerp kunnen laten zandstralen.

Het zandstralen is een speciale techniek die op beton kan worden uitgevoerd. Kunstenares Aam Solleveld heeft samen met Joep Zijp (docent) heel hard aan de trap gewerkt om alle letters aan te brengen en na het zandstralen in te kleuren met een donkergrijze verf.

Nu is het wachten op de volgende generaties Titanen om hun originele eigen handtekening of naam in te leveren en er zo uiteindelijk een volledig gevulde “Titanentribune” zal ontstaan.