Nieuw Bureau V aanbod!

Sabine Udobureau V

Er ligt weer een prachtig Bureau V aanbod klaar! Volop interessante cursussen, mogelijkheden om mee te werken aan de toneelvoorstelling of voor leerlingen om zich in te zetten in (een commissie) de school. Dit jaar wordt ook het V+ traject weer aangeboden, waarmee ze begeleid kunnen worden in maatwerk. Bekijk alle mogelijkheden op de Bureau V site! De inschrijving gaat via het invullen en (laten) ondertekenen van een formulier!

Verrijken, verdiepen, versnellen of verbreden doen leerlingen vooral voor zichzelf. Ze kunnen meer, willen meer of anders. Ze hebben misschien minder les nodig in een bepaald vak en kunnen deze tijd goed gebruiken voor wat anders.
Daarnaast is het belangrijk om talenten te ontwikkelen of ervaring op te doen die ze goed kunt gebruiken om toegelaten te worden tot een (selectie)opleiding, of net dat streepje voor te hebben bij het zoeken naar een baan. Ze krijgen aan het einde van het jaar een certificaat en vermelding op je rapport en ze kunnen alles wat ze extra doen op hun CV zetten. In principe zijn Bureau V activiteiten tijdens andere lessen, daarom is het belangrijk dat er spelregels aan verbonden zijn en dat ouders en mentor het ermee eens zijn.  Zij moeten daarom ook tekenen op het inschrijfformulier.

De deadline voor het inschrijven voor een Bureau V activiteit is donderdag 13 oktober (de donderdag vóór de herfstvakantie)!
Let op! Wil je je inschrijven voor de Masterclasses op de VU, dan is de deadline 1 oktober! Ook voor toneel zijn er eerder al audities (4 en 5 oktober -> aanmelden bij Robert). Op de site van Bureau V vind je alle juiste data.

Leerlingen kunnen een inschrijfformulier van de mentor krijgen, ze liggen bij de receptie of in het decanaat, maar je kunt ook deze  link  gebruiken! Hier vind je ook de formulieren voor een eigen project of externe activiteit. Ze kunnen hiervoor ook altijd binnenlopen in het decanaat op de 3e verdieping! Voor het aanmelden voor vervroegd examen kunnen leerlingen zich aan het einde van de derde klas inschrijven.

Succes met rondkijken en je inschrijven!

Groetjes,

Rosanne en Richtsje van Bureau V