Featured Video Play Icon

Yo Viajo – internationale video-clip featuring het Hyperion Orkest!

Sabine Udonieuws

Met ongelofelijk veel trots presenteren wij de muziekclip “Yo Viajo” – een unieke samenwerking tussen het Hyperion Orkest en de Stichting Muziek voor Kinderen.
Deze Stichting, geleid door onze oud-leerling Samira Kaya, heeft als doel te zorgen dat kwetsbare kinderen in Uganda en Colombia muziekles kunnen krijgen en daardoor meer plezier en perspectief in hun leven krijgen.
Het nummer “Yo Viajo” is geschreven door de Colombiaanse muziekdocent Dario Eraso, en hoe ingewikkeld de situatie ook was in de afgelopen maanden, het is ons gelukt om dit nummer in alle drie de landen in te studeren en op te nemen. In het filmpje hierboven zie je hoe Hyperion leerlingen de sterren van de hemel spelen samen met leeftijdgenoten uit andere delen.

Het filmpje maakt precies duidelijk waar Stichting Muziek voor Kinderen voor staat: het maakt niet uit waar je woont of opgroeit: de taal van muziek verbindt iedereen.
We hopen dat veel mensen deze Stichting willen steunen als ze dit filmpje zien!
Wil je na het zien van dit filmpje zelf graag donateur van Muziek voor Kinderen worden? Dat kan al voor een klein bedrag! Hier staat hoe: https://www.muziekvoorkinderen.org/kom-in-actie/