Docenten in opleiding

Ben jij op zoek naar een uitdagende stageplek? Meld je dan aan bij de opleidingsschool van onze scholengroep!

De scholen van het VOvA bieden een rijke en gevarieerde leeromgeving doordat de scholen een grote variatie aan pedagogische benadering en/of didactische aanpak hebben, afhankelijk van de doelgroep van leerlingen. Voor zowel de studenten van de tweedegraads- als eerstegraadsopleidingen van onze partners UvA, HvA, Breitner Academie en ALO, zijn er stageplaatsen beschikbaar. Docenten in opleiding die stagelopen binnen het VOvA kunnen makkelijk doorstromen naar andere VOvA-scholen.

Opleidingsschool VOvA is een moderne, veelzijdige en goed georganiseerde opleidingsschool waarin docenten in opleiding welkom zijn om te groeien en te bloeien. Meer informatie: www.opleidingsschoolvova.nl

Schoolopleiders Hyperion Lyceum

De schoolopleiders van het Hyperion Lyceum zijn: Rikkert Heijdendael en Claudio Versaci

Aanmelden?

Gebruik het speciale aanmeldingsformulier op de website van de Opleidingsschool VOvA of stuur jouw CV en motivatie per e-mail naar de schoolopleiders van het Hyperion Lyceum.