We kunnen terugkijken op een geslaagd Summercamp voor leerjaar 1

Een deel van de klassen (1a, 1d, en 1 e) startte die woensdag (15 september) op camping Zeeburg. Daar werden de tentjes opgezet, in Jeugdland volgden zij het dagprogramma (heel veel leuke spelletjes maar er werd ook al hard gewerkt aan de voorstelling) o.l.v. De Gasten. ’s Avonds werd er in groepjes gekookt en weer wat later gegriezeld met de weerwolven. Het andere deel (klas 1b en 1c) werd verwacht in buurthuis het Anker om daar onder leiding van theatergroep De Gasten te werken aan de voorstelling die aan het einde van de week zou worden gegeven aan de ouders. Zij mochten een dag later het ultieme campinggevoel ervaren op Zeeburg.

Jammer dat een klein aantal leerlingen pas later kon aanschuiven.

Al met al is het een fijn Summercamp geworden waarbij veel is samengewerkt en heel veel plezier is gemaakt.

Een mooie start van  het schooljaar voor deze nieuwe leerlingen!