Toneelproductie Annie 2032 was een groot succes

Sabine Udoalgemeen, nieuws

Na 21 maanden, 2 schoolsluitingen en 9 maanden zangverbod, hebben 43 spelers, 16 orkestleden, 6 technici, 8 grimeurs/kostuumontwerpers en 5 decorbouwers de voorstelling Annie 2032 gespeeld voor uitverkochte zalen! Deze voorstelling speelde zich af in 2032, in een wereld waarin de Verenigde Staten een totalitaire staat zijn geworden waarin één man het voor het zeggen heeft; De President. In een heropvoedingskamp bij de Mexicaanse grens besluit Annie te ontsnappen. Ze gaat op zoek naar de president met één belangrijk doel: een eind maken aan zijn regime in de hoop haar ouders terug te zien.

Het was een ongekende onderneming om alles in coronatijd voor elkaar te krijgen en de ontlading en blijdschap onder leerlingen was dan ook enorm; er zijn nieuwe vriendschappen ontstaan tussen verschillende jaarlagen en zoals één leerling zei: de energie en sfeer in de groep was echt geweldig!

l