Start schooljaar 2021 2022. Twee prachtige introductiedagen!

Op woensdag 23 augustus – de eerste schooldag – zagen de leerlingen en docenten elkaar al tijdens de eerste mentorbijeenkomsten. Na een lange vakantie was het leuk elkaar (weer) te zien.

De twee dagen daarna werden introductiedagen gehouden. Dit jaar wilden we nog meer dan anders de nadruk leggen op sociale activiteiten. Door anderhalf jaar corona hadden we daar veel van gemist. Tijdens deze dagen had iedereen de kans elkaar beter te leren kennen.

Er is door de het team ontzettend veel leuks bedacht en georganiseerd. Zo kon leerjaar 1 een workshop Street art volgen er waren er kunstactiviteiten voor leerjaar 2 en 3. Voor de leerjaren 3 en 4 werd op vrijdag een leuke sportdag georganiseerd en was er voor leerjaar 5 en 6 teambuilding.

Al deze activiteiten zijn gefinancierd vanuit het Nationaal Programma Onderwijs (NPO), dat de overheid speciaal voor de aanpak van corona-vertraging heeft ingesteld. Dit geldt voor de schoolresultaten en ook voor het welzijn van de leerlingen en schoolmedewerkers.

Aanstaande maandag, 29 augustus, beginnen we met frisse moed met de start van het nieuwe rooster.

We wensen iedereen een prachtig nieuw en succesvol schooljaar toe!