Teambezoek aan nieuwbouw

Sabine Udonieuwbouw

De zomervakantie is voorbij! Op deze allereerste schooldag hadden de leerlingen nog vrij. Het team had een studiedag waarbij een bezoek aan het nieuwe schoolgebouw niet kon ontbreken. Er is in de zomervakantie had doorgewerkt aan ons mooie nieuwe schoolgebouw. En wat waren we benieuwd naar de stand van zaken. Het was dan ook harstikke mooi om zo’n eerste dag met elkaar te kunnen beginnen. We kregen een rondleiding door het gebouw. Zo konden we al in heel veel delen van het gebouw lopen. Het gebouw heeft het hoogste punt nog niet bereikt, maar het was een mooie ervaring om daar te kunnen lopen wat we al zo lang kennen van de bouwtekeningen. De laatste keer dat we met het hele team op het bouwterrein waren, was toen de eerste paal geslagen werd. Dus dit was een mooi volgend hoogtepunt.

Fotografie: Reinier van de Wal.