Het interieurontwerp

Sabine Udonieuwbouw

Naast een architect voor het bouwontwerp hebben we ook een architecten voor het interieur ontwerp gekozen. Voor de selectie zijn we uitgegaan van een interieur ontwerper die past bij de filosofie van de school. Er zijn 3 presentaties van interieur architecten geweest en uiteindelijk is er gekozen voor ZENBER Interieur Architectuur. Het voorstel van ZENBER werd door schoolleiding, ouders, leerlingen en projectmanagement gekozen als beste voorstel. Hun voorstel voor het interieur ontwerp sluit aan op onze ideeën voor het schoolgebouw. Ook past het ontwerp bij de schooluitstraling die we willen hebben voor de verschillende leeromgevingen. Denk dan aan comfort, ruimte ervaren, wisseling tussen rust en dynamiek, en uitgedaagd worden om zich te ontwikkelen. Ook spreekt het aan dat ZENBER oog heeft voor duurzaamheid, waar wij als school erg achter staan. Er zijn inmiddels verschillende workshops geweest met leerlingen, docenten en ouders om ideeën en feedback op te halen. Ongeveer eind januari 2017 zal het definitief ontwerp klaar zijn. Op de foto’s een impressie van het voorlopig interieur ontwerp.