Cadeau voor onze school

Sabine Udonieuws

Dinsdag 20 oktober mocht Elly een cadeau voor onze school in ontvangst nemen van de Oudervereniging, namens alle ouders.
Er is hierbij gehoor gegeven aan de wens van de leerlingenraad om meer zitplaatsen in de gangen te creëren. Het cadeau bestaat namelijk uit 14 gekleurde bankjes die geplaatst zijn op de eerste en de vierde verdieping. De bankjes, door de ontwerper vernoemd naar popsterren (Elvis, Michael en Freddy), zijn van duurzaam materiaal en kunnen ook nog tegen een stootje.
De bankjes werden onthuld door Lisa uit klas 3 en Fatima uit klas 1, in het bijzijn van de ontwerper, twee leden van de oudervereniging en enkele belangstellenden.
De bankjes kregen we nog cadeau van de Oudervereniging ter gelegenheid van de opening van ons nieuwe gebouw. Onze leerlingen en het team willen hierbij graag alle ouders hartelijk bedanken.