Boeken inleveren op donderdag 8 juli

HEREXAMEN OF ZOMERTAAK? VERLENG DE HUURTERMIJN VAN JE BOEKEN

Heb je een taak of herexamen in de zomervakantie? Dat is niet leuk natuurlijk, maar gelukkig mag je de boeken die je daarvoor nodig hebt gewoon nog even houden. Het verlengen kost je niets en je regelt het gemakkelijk online.

Let op! Je kunt verlenging aanvragen zodra je inleverformulier op Mijn VanDijk staat. Dit formulier wordt ongeveer 2 weken voor de inleverdag  (8 juli) naar je gemaild.

Hoe werkt het?
Log in op Mijn VanDijk, klik op ’Inleveren > Huurverlenging aanvragen’, geef aan welke boeken je langer nodig hebt en je kunt ze nog tot 31 oktober blijven gebruiken. Tegen die tijd ontvang je een mail van Van Dijk over het inleveren van deze boeken.

3e tijdsvak
Wil je je boeken langer gebruiken voor het 3e tijdsvak (6-9 juli)? Dat is geen probleem. Je kunt je boeken gewoon gebruiken en voor 1 augustus naar Van Dijk opsturen. Het retouradres staat vermeld op het inleverformulier.

SCHADE AAN JE BOEK? GEEF HET OP TIJD DOOR
Hoe werkt het?
Is een van je boeken het afgelopen schooljaar gestolen of buiten jouw schuld beschadigd geraakt? Geef dat dan door via Mijn VanDijk. Dit kun je doen tot 1 augustus. Van Dijk zorgt er dan voor dat je geen factuur ontvangt.

Schoolboeken
De schoolboeken zijn gratis en worden door school besteld. Nadat Van Dijk de boekenpakketten in bestelling heeft gezet, ontvang je per email een orderbevestiging. De boeken worden thuis bezorgd. Hierover ontvang je vooraf een bericht van Van Dijk. Het digitale materiaal wordt eveneens door Van Dijk aangeboden.

Er wordt van je verwacht dat je zorgvuldig met de schoolboeken omgaat. Bij het niet inleveren van boek(en) of erge beschadiging van boek(en) wordt door Van Dijk een rekening naar je ouders gestuurd. De school is in dit proces geen partij.

Klik hier om te kijken hoe laat je op 8 juli op school moet zijn om je boeken in te leveren.