Ontdek Hyperion online!

Om je een goed beeld te geven van het Hyperion Lyceum vind je op deze pagina allerlei filmpjes om meer te weten te komen van onze school, filmpjes over onze vakken, onze onderwijsvisie en leerlingbegeleiding.

Bekijk hier onze schoolgids voor praktische informatie: Schoolgids Hyperion Lyceum. Speciale verhalen van onze eigen leerlingen vind je op de pagina ‘Welkom groep 8’ers’.

Rector in gesprek met 2 leerlingen

De stem van de leerling

Gymnasium en klassieke vorming

Atheneum+-vakken

Science

Gamma

Wiskunde

Leerlingbegeleiding

Jongerenwerkers

Buitenschoolse activiteiten

Extra informatie Buitenschoolse activiteiten – Bureau V

Hyperion MuziekTheater

Hyperion Muziek

LO-lessen online
Hoe zorg je voor voldoende beweging? Een van onze LO-docenten startte samen met een collega van het Barlaeus Gymnasium een eigen YouTube-kanaal. Bekijk hieronder het filmpje dat ze hebben gemaakt met Erik Scherder.

Onze onderwijsvisie

In onderstaand filmpje laten we zien waar onze school voor staat en waar we naar toe gaan. Want we blijven ons steeds, elke dag opnieuw, een beetje verbeteren, samen met het team, de leerlingen en de ouders. Benieuwd naar onze eerdere film? Klik dan hier: De reis van het Hyperion Lyceum.

Ouders aan het woord

Wat vinden de ouders van onze huidige leerlingen van onze school?